IPHONE UPDATE // HJÄRTAT AV LUND

Hej mina små nybakade vaniljsnurror! Idag förde den vilda vinden mig till S:t Jakobs, hjärtat av Lund i armkrok med världens laddade sockerkick Hannah, med fingrarna bakom coffeeworld.blogg.se. Skoldagen var ganska trög i sig, men glimtar från både solsken och värmande underbaringar gjorde den så fin som en onsdag innan ett påsklov kan bli. Nu ska jag fixa frisyren på min lilla moffis och kvällen bjuder på myyys. *Här får ni en lååång kram från mig!*

Dagens underbara
- Vaniljsnurrorna direkt från ugnen på mitt kära S:t Jakobs
- solhäng med en fin person i skolan
- hårda kramar från vännerna som fortfarande håller i
- café-häng med Hannisen, you are lovely
- Moffe hade kirrat eftermiddagsmellis med korv och mackisar. Han är för fiiin


Hos morfar / Hannahs snygga Ralph Lauren / Taking-Care fikat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0