I'M GOING UPUPUPUPUP


måndagsfisaren i egen hög person

//läckrert från Håkanssons vårkollektion

Hahaha jo om jag ändå visste vad jag sysslar med. Ligger nerkrupen på mitt resident och småfjärtar i tankt med trains nya goding. Måndag kväll säger ni, jag bollar tillbaka med att den har varit fin som fenn. Satt och redigerade klart bilderna från Make Up Stores vinsing som äntligen levererades idag på praktiken, tänkte visa resultatet så snart kunden har fått filerna. IDag har jag varit på riktigt goshumör hela dagen, ikväll låtsas jag lite att det är fredag. Favvisutstyrsel i form av en läcker munkis från American Eagle och randigt från Forever 21, såhär känner jag mig som absolut golligast. Pepparkakskladdkaka i frysen som ligger och fryser, jag antar att jag får vara snäll och tina upp den lite.... och äta som bara Josefin Hey kan


Kommentarer
Postat av: Fanny Ekstrand

Sjukt snygga vita skor!

2012-03-15 @ 17:28:55
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0