IF THERE IS A WILL, THERE IS A WAY


//angelicablick

Okej, jag skall rätta mig... när det kommer till internetuppkopplingen i mitt liv för tillfället är den utom all räddning. Plötsligt funkade varken internetet hemma eller i skolan, och korv vad sugen jag är på att blogga. Jag vill bara upplysa om att vädret är jävligt najs - aoh really? if there is a will, there's a way. Kom ihåg det mina älsklingar. Angie, världens coolaste Angelica Blick... en dag ska jag sannerligen bli lika heligt georgeous som du. Denna dagen infinner sig nästa vecka då jag bokat tid hos en frissa i Malmö som ska få lov att gå loss med några inspirationsbilder från bruttans blogg ovan. NU SKA JAG BLI VÅRSNYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0