HUSMANS-SÖNDAG


Utsiktsbilder.
Sånna som man nästan bara själv kan förstå, denna tog jag när jag satt och saknade på ett lila tågsäte en februarikväll.

Köttfärslimpa med svarta oliver, soltorkade tomater, fetaost och kaprits

//instagram: josefinhey

Godkväll godingar! Anna Hertzmans texter har gått rakt in i hjärtat på mig efter det att jag lyssnade på hennes spelning i Malmö - och pappas köttfärslimpa gick smakmässigt sätt raka vägen åt samma håll tidigare ikväll. VARFÖR i hela fridens namn måste det vara så gott, jag vet ju varje gång att jag kommer äta tills jag blir förlamad. Men åh vad jag gillar det. (Pappas) Hemmagjorda köttfärslimpa ligger topp-fem på min favvis-lista och passar perfekt till en lat söndagskväll i soffan framför The Proposal (tv5). För att jag inte ska komma i säng så sent hoppar jag in i duschen nu och dyker sedan ner i bingen, imorgon väntar en spännande dag i studion! Sweet dreams honey bees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0