DAY6 // SMOOTH CURLES



Todays fine hairstyle // by friend and makeupartist Jesper Hallin

Godkväll busungar! Klockan har precis passerat 21 och nu börjar även denna måndagen gå mot sitt slut. Min dagordning bestod av några få punkter, mest avancerat var det nog att kliva upp från sängen imorse, definitivt charmen med måndagsmornar. Idag startade praktikvecka nummer 2 och vi befann oss enligt planeringen i studion hela dagen och till skillnad från tidigare fick jag stå framför kameran! Jag blev totalmake:ad och stylad av make up artisten Jesper Hallin och plåtad av fotografen Freddi Billqvist, och givetvis var fina Caroline med mig. Innan jag klev in i ljuset för att posera (och dansa haha) plåtade Freddi bilder till en superläcker tjejs portfolio. Hon var ett år äldre än mig, har ett otroligt naturligt vackert utseende och leende, och inte nog med det så är hon Diesels ansikte utåt. Dagens fundering faller i lockar... permantenta lockigt nu till våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0