COFFEEWORLD // VÄRLDENS FINASTE HANNAH


//inlägg in process.
Publicerar ett blogg-tips senare, nämligen en av mina internationella favvis-bloggar,
håll utkik för detta får ni inte missa!

Wednesday am. 14 mars bjuder på solsken, sovmorgon och en enorm klädhög på mitt rum som borde omhändertagas innan det börjar leva någonting i den. Idag har jag många ting som måste genomföras såsom pluggis, städning, uppgifter från min praktik och slutligen titta på Love Actually ikväll. MÅste. Våren är ju bara årets bästa tid, och vill ni uppleva lyckorus borde ni definitivt dyka in på min vän Hannahs kaffevärld där det serveras fina bilder och texter i världsklass. Som en pil i hjärtat. På min prinst screen ovan ser ni även att det inte bara är jag som älskar coffeeworld.blogg.se, även blogg.se tipsar alla användaren om denna toppentjejs blogg! HAVE EY LOOK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0