CHICY // CROCHET PATTERN

Crochet Mesh Tee fr chicy.se/webshop

Godsöndagskväll godingar! Ja kära ni, då var denna veckan också snart över och det har varit en sådan som jag aldrig vill ska ta slut. Har haft massa toppen-moments med favvis-folket och under hela veckans fullspeckade praktik. Idag var den bästa dagen i mitt liv, och imorgon blir det bara bättre. Så brukar jag höra min ängel säga till mig ibland, och imorgon var det exakt ett år sedan hon försvann. 364 dagar sedan jag hörde henne säga ''Fiffan, i love you i love you i love you'', och det har inte gått en dag då jag inte har tänkt på hur underbar hon är. Sättet hon tittade på mig och log med ögonen som bara hon kunde, fick mig att skratta som bara hon gjorde. Men jag är inte ledsen längre eftersom jag vet att hon har det bra nu, och jag lovade henne att jag ska göra henne stolt. ''Jag ska göra dig stolt mormor'', var det allra sista jag sa till henne den kvällen innan hon somnade in på morfars bröst. Jag vet att hon hörde mig eftersom det sista sinnet som försvinner från oss människor är hörseln, och jag vet att hon njöt av mina ord.
Puss på dig du fina, ängel.

Idag klickade jag hem tre söta toppar från webshoppen chicy.se, vårigt med virkat! Ett tank, t-shirten ovan och en långärmad som jag känner på mig blir vårens/sommarens favvisar. Romantiskt till slitna jeansshorts och ett skinande leende. Sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: Britt

Så himla fint, läste det med tårar i ögonen. Alla blir änglar, det tror jag också på.

2012-03-12 @ 17:40:50
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0