ALL THAT GLITTERS AIN'T GOLD


Le me

Denna
, och denna godingen och självklart får jag inte glömma denna hänger med mig ikväll. En världsfin torsdagskväll klockar snart 23 och fullmånen står högt på stjärnklar, isig himmel. Idag har det varit en strålande grym dag och jag var nära på att skriva ''allt'' jag älskar att göra har jag fått gjort idag - och jag kan väl fortsätta på det spåret.

Allt som jag önskat skulle hända under dagen när jag vaknade imorse + med guldkant. Åt malmös grymmaste (saftig, krämig, precis lagom sås, lite krispigt bröd men ändå nybakat och gott, NI FÖRSTÅR VAD JAG MENAR!) falafel till lunch och på praktiken fick jag redigera bilder från en plåtning till MakeUpStore som min handledare tagit! Träffade en underbaring på centralen, ni vet en sådan som man har så barnsligt roligt tillsammans med? Vi stack sedan och testtränade på ett helt underbart gym i Lund (Actic Olympen). Det är så vackert att jag får tårar i ögonen, tre våningar ren och skär svett. 35 minuters löpning till Top Model i 5% uppförsbacke, gumpträning och överkropp blev dagens pass, åh jag hade kunnat gifta mig med de lokalerna.

Stack hem och gjorde världens satsigaste kvällsmat, tog en efterlängtad halvtimme i duschen och tittade på Det Bleka Hotet. Denna dagen har varit både glitter, guld, svettig, god och allt däremellan. OCH KALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0