31. KILL THEM WITH KINDNESS

Stenåldern har återkommit till Ängsbyn -
hemma har vi varken internet eller täckning, men tacka vet jag offlinesynkade myslistor och smulor i sängen. Fniss

Långfrukostar med mina fina älsklingar bland horoskop och inredningsmagasin

Gyllene sänghäng

//Ställ dig upp, andas ut djupt och slappna av. Det finns ingenting, ingen, som kan rubba dig

Tjosan trosan lördagstjohosan! Igår levde jag loppan hemma i mitt ljuvliga resident med grillkväll och fint från Jack Black. Jag älskar att gosa rundor. I am lovin' iiit. Idag jobbar jag i butiken tillsammans med mamma och pappa, skriver klart ett mattearbete, har det så himla gott bara och trippar på tå i längtan efter ikväll. Fashion Cocktail evenett på fantastiska Savoys i Malmö öpnnar dörrarna klockan 22 och kommer att bjuda på mingel och lounge, därefter väntar stora tv skärmar och en runway för spring inspiration och styling.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0