20 // KOMPLETT MED OMETLETT



Har fått gille för omeletter på senaste tiden, denna mest fantastiska lilla ägg-skapelse. Omelett med skinka, riven ost, tomat, paprika, lite krydd, champinjoner eller varför inte lite keso vid sidan om? Tänk stort allihopa.
Pappisen dukade upp med tio nygräddade winerbröd i lördags-eftermiddag. Asså ÅH

Couscous sallad med soltorkade tomater och kyckling med turkisk yoghurt är rätt fint också

OH där satt den, veckans mest kreativa bloggrubrik. Cheesy, rimmande men ändå inte för rolig. Godkväll världens finaste ni! Jag hoppas att allt rullar på som det ska hos er och att ni gosar ordentligt idag. Idag är det nämligen veckans stora gos-tisdag. Ni vet den dagen mellan gos-måndag och gos-onsdag. Jag har varit himla sömnig hela dagen efter en strålande 10 minuter lång chock-morgon och ett gympass med min gosiga klass innan lunch. Trött på ett soft sätt liksom. Haha asså vad snäckar jag om... nåja, firren i matsalen var faktiskt riktigt smarrig idag men den överklassade inte min legendariska omelett som jag trollade ihop när jag kom hem från schulen tidigare. Ikväll är det nybakade kanelbullar, tjocka täcken och tjocka familjen som gäller, så himla fint. Höres kära ni, pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0