18.38 // IPHONE UPDATE


bakinspiration & smoothie bland nybäddade lakan

Nämen hali hallå alla onsdagsälskare! Visst kan man inget annat än att förälska sig i en ledig vårdag med solhäng iklädd shorts och linne - UTAN att dö? Jag bara satt där på baksidan utan en endaste vindpust och levde det ons livet, och... kom på att jag hade glömt städa på rummet. Mamma begraver mig alltid levande om jag inte städar upp inne i min ungbrudslya som har en tendens att se ut värre än fan ibland. Nu ligger jag nerkrupen lide nöjd på mitt skinande resident och fnissar åt mitt ansikte är världens rundaste. Lovis skrattar också, men jag tycker inte att jag känner er tillräckligt för att kunna utsätta er för de bilderna som ligger på galleriet. Ska vi lära känna varandra lite? Skriv jättegärna lite kort om dig själv, namn ålder intresse skostorlek favvis-bakelse/godis/maträtt eller vad som sy tycker är näjs helt enkelt!

Nu ska jag och min storebrossa köra till affären och handla massa gottis inför ikväll: How I Met Your Mother som gäller! Sugpropp på gumpen


Kommentarer
Postat av: din fru

Dock känner du mig utan och innan redan stumpislumpis, men somsagt mitt namn är rebecca, jag är så gammal att jag är fasiken NIO månader äldre än dig, KÄNN PÅ DEN!!!!! mitt intresse för mat och fika på espresso house delar vi nog båda, YEA vi kommer rulla fram. Jag har tillräkligt stora fossingar, och det bästa godiset jag vet är salt lakrits. Även en manhattancake är inte dumt. Något jag inte säger nej till en varm sommarkväll är en stycke grillad, marinerad köttabid med klyftisar och barnäsås ;) MUMS. Fasen vad hungrig jag blev nu... & sist men inte minst, något av det bästa jag vet är lilla du.. så jäkla bra!!

2012-03-15 @ 00:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0