VACKRA TANKAR GÖR DIG VACKER

SOmewhere by the ocean, breathless
waashuleruu:  Es que lo amo *-*!!  ventriloquistic:  by Ailine Liefeld

OH Jesus, I'm overwhelmed, havn't been this inspired since like, yesterday. Sitter på min nybäddade säng i skräddarställning, håret i en tossig knut påklädd mina absolut mysigaste linnebyxor som jag rotade fram när jag var på en strandmarknad på Gran Canaria. Har många arkivbilder jag skulle vilja showa men de gör sig helt enkelt inte lika fina på här bloggen, men när jag pysslat klart med designen ska jag ge er ett helt hav av favvisbilder från de senaste månaderna. Söndagar är slappa, fina och lugna, och helt perfekta att bara chilla järnet och ladda inspirationsmätaren inför den kommande veckan. Själv går jag lös på denna tumblrn som tog mitt hjärta. Åhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0