S-A-WEET // 6 DAYS 2 GO

ZARA // Hittade en go liten parfym sist jag kikade in på Zara som är perfekt att slänga ner i väskan! Netta 98sek.

Ååhow mitt huvud, känns som att någon har monterat in en  stor gong-gong i min hjärna när jag sov inatt... eller så är det eventuellt ett litet oväder på g. Slutade skolan tidigt som attan idag och drog sedan till mamma och pappas butik på dirren för att slänga mig i personalrummets fluffsiga soffa och klicka igång en dvd. Idag mina vänner, i-d-a-g, todee - avslutade jag alla mina kurser vilket innebär no more deadlines. Jag tror att det blev alldeles för mycket lycka på en gång för min hjärna att hantera. GOTT SNACK. Nu ska jag fira med att kura ihop mig med en filt med min favvishund, titta på Warriors och keka en söt bakelse. HUndra hårda kramar till er! Six saweet days left before summerholidayyy. Wella wella näjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0