NEON SIGNS LIKE VEGAS

Img_0500_large
Asos sign found here
Tumblr_lv9b5uvsva1qedj8ko1_500_large
Neon sign found hier
Gallery-tracey-emin_large
Click

Tjo fellas! Hoppas att ni njuter av söndagen preciiis som jag gör, hänger nämligen i päronens butik och äter ihjäl mig på jordgubbar. Klockan närmar sig six och jag suktar efter grillat och efter att få inreda en egen lägenhet. Min alldeles egna lägenhet. Ljusa, fiffiga lägenhet. FIck upp ögonen för neon signs efter att ha hängt i Vegas i höstas och timmars av internetsurfning, föll för dessa tjusiga ovan. HIttade några ÄNNU coolare men internet bangade samarbete såatte... mys nu ordentligt som bara ni kan! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0