GODS&GÅRDAR COMPETITION // BY GEROMAR AB



Spegellampett i Gustaviansk stil, värde 3.100SEK
Konsollbord i Gustaviansk stil, värde 3.500SEK


photo by Josefin Hey
konsollbord + spegel from
 Geromar AB

TJosan mina fredagsälskare! Nu skiner solen igen efter några mörka och regniga timmar utanför fönstret. Läget ser ut som så att jag hänger på mina pärons företag Geromar och har precis käkat lite lunch tillsammans med mina finisar. Det är verkligen näjs att ha avslutat några kurser så att lärarna kan låta oss do what ever we love. Sova exempelvis. I förmiddags gjorde jag en liten plåtning på ett konsollbord + en spegel som kommer att vara priset i en tävling som Gods&Gårdar ska arrangera inom kort. Vad tävlingen kommer att gå ut på får ni läsa er till när tidningen släpps den 30 augusti! Tjingeling ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blir jag rik i mitt nästa liv så ska (observera SKA) jag köpa det mesta på Geromar!

2012-06-01 @ 23:26:05
URL: http://carolinewendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0