DRESS UP FOR WORKING OUT


Kom på mig själv att hela jag var klädd i godbitar som jag köpt på mina trips genom USA. Väska / Steve Madden, hoodie / American Apparel, basketshorts / Forever21, vita Converse samt allmänt trötta måndagsben


Frukost / lunch / middag. Mitt liv blev nästan fullbordat när jag en gång för alla vann drömvinsten på Liseberg förra tisdagen, 28 marabou-kakor! Gott liv.

Hahaha alltså, orken finns inte... Har skrattat konstant sedan jag och mamma åkte till Body Pumpen tidigare ikväll - när jag skulle väckla ut min handduk, eller snarare näsduk täckte den knappt ena skinkan. Medan resten av gruppen skakade loss sina fina badlakan i regnbågens färger försvann min ur sin existens. Nåja, nu har jag iallafall lagat dinnah till familjen, duschat jäklar i det och fyllt på magen med choklad framför Halv 8 Hos Mig. Innan jag kastar in handduken för gott har jag svurit på att ställa upp i det programmet, mest för att visa gumpen live men även för att sätta lägsta betygen i H8HMs historia. Asså, jag måste plugga. Religionsredovisning imorgon !"#¤%&/()=?. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0