''dendäringa Skäringer...''

Åhow, äntligen har jag fått tumma loss ur röva och satt läsklorna i Skäringers ''Dungkåt och hur helig som helst.'' Hon är så underbar, så rå. Nej kanske inte rå, för man behöver väl inte vara rå för att vara mänsklig? Hon är romantisk, humoristisk, naken, ärlig, överkänslig, underbar. Jag har sett hennes tidigare verk när hon spelade som ''Anna'' i Solsidan samt att jag har jag hennes dvd Dyngkåt och Hur helig som helst vilken då baserar sig på boken. När vädret ändå suger är det lika bra att besegra med hjälp av en härlig bok och en skön kofta. Då funkar det att sitta ute under taket och frysa lite. Iaf, har ni några fina boktips är ni hjärtligt välkomna att hosta upp några! För puss på er, och åh min mage. Butterflies. 

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Mia är så grym! Började gilla henne ännu mer efter att jag läste det här inlägget:
http://blogg.yourlife.nu/avig-maria/2010/09/09/magplastik/
Haar du instagram förresten?? Jag fick äntligen en iphone igår och är nu helt besatt av att hitta fina personer att följa.

2012-06-29 @ 17:10:40
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Hey

Sv: Åhhh jag har aldrig varit inne och snurrat på hennes blogg förut, tack för tipsen! Du jag har ett grymt tips dig om du tyckte om det inlägget, se filmen Dyngkåt och hur helig som helst. Hon ställer sig mitt på scenen i underkläder och pratar om precis detdär med magen, om sin ledsna mage. Haha, asså hon är så söt och så mänslig. Så fin.

Då är du som mig, helt instamanilerad haha, du hittar mig under det kreativa kodnamnet josefinhey, vad har du sysslat ihop för roligt användarnamn så att jag kan hitta dig? :D Kram!

2012-06-30 @ 01:33:29
URL: http://josefinhey.blogg.se
Postat av: Frida/Dezdemona

sv: Åå den vill jag se! Hon känns så mänsklig och inte alls som vissa kändisar som verkar tycka att de är av en egen "ras" för att de råkar vara kända. Hon bara är, och hon gör det utmärkt. :)

Borde så ha listat ut att det är vad du heter! Jag valde fridamyemilia eftersom Dezdemona (till mitt stora förtret) var upptaget.
kram!

(haha, gillar att du också dubbelsvarar, både i din blogg och i den som kommenterars. så mycket enklare att hänga med då!)

2012-06-30 @ 21:24:55
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: EMELIE - live the fkn life

åhhh grym är den boken! :D

2012-07-01 @ 23:24:51
URL: http://thisemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0