BLASTING 12/SUMMER

mangowater:  dreammyy kids-of-vogue:  s-i-l-k-road:  carefree-souls:  s-altywater:  su-nkids:  And then you get your period…  BOOM, lovely white sheets GONE  it kinda becomes a japanese flag ^  ^reblogging for the comments hahah  (via imgTumble)
Bara fint från en tumblr med glamour

Tjenix mina kära, hoppas att ni har det bra hur var och varför ni än pysslar med. De journalistiska grundfrågorna (Vad, vem, var, när, hur och varför) sitter i ryggmärgen numera och varje gång jag skriver ordet 'man' hör jag min gamla journalistlärare Peter stå bakom axeln och fråga ''Vem fan är man?''. När någon skriver ordet man skjuter personen i fråga ifrån sig sina egna åsikter och hela påsåendet blir inte grundat på någonting. ''Man brukar säga att'' t.ex, vem brukar säga att? Ahh, visst kommer det att bli lide skönt att skriva dryga texer om I-don't-even-care men i sanningens namn kommer jag att sakna vår helt fantastiska lärare som verkligen har satt ett avtryck under min gymnasietid. Men ack, längtar dock till hösten då jag ska plugga grafisk design och räkna dagarna tills det är jag som står på flaket och dansar för fult, oj jag menar fullt*. MEN FÖRST - summer 12.

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Jamen JA tell me all about "man". Jag hör typ ljudet av glasrutor som krossas varje gång jag skriver "man" och så kommer den där samvetsrösten som skriker "jaha och vilken man då?!".

2012-06-18 @ 19:19:22
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Britt

Du har helt rätt! Kommer också att sakna honom. ''Vi ses på studenten 2013..'' ;-)

2012-06-18 @ 19:31:10
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: elno

Hur fint.

2012-06-24 @ 22:02:19
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0