4th JUNE // ATTANS MUNBLÅSOR

Chilledillar i brorsans vältvättade Converse-tröja

Tjeniz vänner, hoppas att ni har sovit gott och att er måndag leker so far! Jag och Lovis har huset alldeles för oss själva eftersom älsklingarna är ute på sina håll och jag är free free free från plugget. Har fått bukt på mina blåsor i munnen efter att ha gått till doktor google då vårdcentralen här där jag bor kan lika mycket om människor som om vad som händer efter döden. Hade en gullig läsare som gav några trix men det visade sig att de återkommer hela tiden vare sig jag dricker varm mjölk eller nåd annet. Grejjen är att jag har haft dem i strax ett år, de växer och gör sketans ont. Åh, den jag har på lippen är med en diameter på 1,5cm. MEN, herr google sa att det är ytterst vanligt hos barn och ungdomar och kan tas bort med kirurgi och försvinner då forever. BOkar tid dirr och jag lider verkligen med folk som har det för det är både vanligt och smärtsamt. FÖr er som känner er träffade heter det Mucocele, och ja, puss po er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0