23. Lägesuppdatering: JAG ÄR ETT SVIN!

Todays outfit:
 
Haha alltså det är så klassisk mig så det finns inte - nu när jag precis blivit av med mina munblåsor som jag sysslat med i ett kort år upptäckte jag imorse att jag har ett stort öppet sår på höger käkben och en liten tia på låret. Stort som en tia alltså. Och just det, nöff. Nöff så jävla mycket, tack bebis i poolen och smittat svinkoppor MEN det gör inte speciellt mycket. Visst kittlar det som (#/("/¤/(&!@$€, men egentligen, om jag är med om jättemånga märkliga grejor kommer jag att blir en lide empatisk person i framtiden. ''Jag vet hur du känner, jag förstår...''. Men alltså, måttet var rågat när jag, syrran och mamma var påväg till Lund och stannade på CG's parkering och ser en annan bilds bagagelucka öppna sig - och ut kommer först en hund, och hack i häl en gris. EN GRIS. Som sätter sig ner och bajsar mitt framför mina fötter. Dör. 

Kommentarer
Postat av: JULIA

Åh om det bara fanns en gilla-knapp här va, hahahaha fy fan!

2012-06-24 @ 10:25:43
URL: http://juliajasmine.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0