22/s. MIDSOMMAR 2012

Mamma pysslade ihop en söt krans som cirkulerade senare på festen haha. Såklart
 
Min lillasyster sa något så himlans fint innan jag stack vidare på midsommarfest igår. Hon är 8, och verkligen älskar att titta på Bolibompas program om sjuka barn som heter Barn På Sjukhus och handlar om ovanliga sjukdomar och diagnoser. Vi hade precis ätit den klassiska midsommarsill-lunchen och min långa vita favvis-klänning hade åkt på, och kransen satt fint på huvudet när Sara sa ''Min storasyrra har den sällsynta diagnosen för fin''. Asså snacka om att jag bara ville strunta i allt som heter fest och krypa ner under täcket och titta på Skattkammarplaneten med min lillis. Och den meningen gjorde verkligen min midsommar, i sällskap med kvällens bestyr som bestod av en fin hemmafest hos tre av mina Magaluf-töser. Fint som snus. Nu ska jag ta itu med lite mindre roliga grejor, upptäckte nämligen att jag fått ett öppet sår på käkbenet igår och är stort som en femkrona ungefär. Inget tjafs, nu ska jag äta lyxfrukost med mina favoriter. Och dricka oboy. Hoppas att ni hade det alldeles urmysigt igår och jag antar att vissa kanske ämnar denna dagen åt recovery och Taking-Care haha, vi synes! Tjenis

Kommentarer
Postat av: frida

haaha nää vad gulligt sagt! det är sånt där som verkligen betyder för man vet att det kommer från hjärtat, syskon brukar ju inte direkt överrösa en med komplimanger.

inte min bror iaf, men det finns få ögonblick :)

2012-06-27 @ 18:39:43
URL: http://fridasaendag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0