21. EN TORSDAG I VÄRLDSKLASS

Fästingmagneten Lovis & jeg
 
Hejhejhallå mina små smultron. Asså, denna dagen har varit helt magnifik på alla tänkbara sommarlovspunkter. Lever enligt tonårslagen och sover länge om mornarna, frossar jordgubbar i alla former, poolbad, cyklar i solnedgången, snackar skit med min allra finaste vän över några kulor favvis-glass och trillar av cykeln. I slowmotion. Som vanligt. Förra året slog jag ut framtanden när jag var ute på äventyr så ikväll kom jag undan ganska lindrigt med ett blodigt ben och svullna armar. But I kinda like it. Nu ska jag ta med min solfrossa, linda in mig i täcket och slänga mig i soffan hos mamma, pappa och lillis som klickat igång TinTin. Tat isigt och simma långsamt, så att ni inte trillar dvs. Stor-hård-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0