200 PAGES OF ELLE // DRESS MANIAN


WHOOPSFASHION // Luftig och skön


Heyal, kvällen är fin. Klockan springer ifatt 23 och jag ligger nerkrupen med 200 sidor inspiration i form av välskrivna reportage och hjärtekrossande berättelser om semesterflirtar. ''Semesterflirtar - det finns något oemotståndligt i själva ordet. Man träffas, man är ledig och i sitt bästa jag med sinnena på vid gavel och en stor lust om nya intryck. Ibland leder det till något större...'' Om kärleksbrev och chargång. Haha alltså jag blir kär i deras kärlekshistorier, get ey life guurl. Men jag har alltid varit svag för noveller och berättelser som innehåller andras finaste stunder, det får mig att tänka på mina finaste stunder. Allting blir så himla, himla fint liksom...

Ja vad sa vi att klockan var, kvart i gå-och-lägg-dig? Will do, ska bara ska bara... Imorgon börjar jag skolan klockan 11 vilket jag skulle kunna välja mig vid ochjag har ändå en kärlek till att knata dit nu när allting ändå är avslutat. På torsdag nästa vecka kastar jag alltså in min skoldator med tårar och på fredag blir det fest på Bosjökloster slott som mina päron har hyrt. Min bror tar studenten den 15onde (Han skulle egentligen gått ut förra året (han är nämligen 92a) men han valde att prioriterade att bli frisk från cancern hellre än att plugga matte c... ganska enkelt beslut. Du är grym Alle ♥ han blev friskförklarad i höstas) såatte, här finns en hel del att fira! Klädkoden är somrig elegans och min tolkning av det är en puderrosa transklänning som är kort framtill med släp, svarta detaljer, svart rosett i lockig hästsvans och bruuuna ben. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-06-06 @ 23:25:50
Postat av: vicky

Lika vacker som vanligt! <3

2012-06-06 @ 23:29:09
URL: http://vickyandreasson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Whooa vilken läcker klänning!



Sv: Haha Jag är bara ärlig :) Och tack till dig med. ;)



Hoppas du har haft en finfin kväll! Kram fina du.

2012-06-07 @ 01:24:00
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Postat av: frida

tack så mycket! ja din blogg är ju inte lite gosig heller! och snacka om positiv energi!

snygg klänning, snygg tjej!

2012-06-07 @ 17:54:37
URL: http://fridasaendag.blogg.se/
Postat av: Mone

vilken fin klänning! :)

2012-06-08 @ 12:54:23
URL: http://onlymeep.blogg.se/
Postat av: A-S

Otroligt vacker!

2012-06-13 @ 15:55:08
Postat av: Erica

Guud så fin klänning!

2012-06-17 @ 20:50:04
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0