''STJÄRNORNA SOM DIAMANTER PÅ NATTHIMLEN''

Pallade ett par liter vinbär från grannen som har ton, av de söta svarta bären bakade jag en enkel smuldegspaj som gick hem, här hemma!
I solsoffan har jag spenderat många timmar även efter att solen gått ner, bläddrat i magasin med sommarinfluenser och längtat efter medelhavet!
I Malmö hittade jag en mysig krog tillsammans med familj och vänner, natchos är en riktigt BRA grej. Bra för själen. Bjud kroppen på något gott ibland så att själen vill bo i den! I Jannes Cannes, viva Las Vegas när jag steg in i det huset alltså. En nära vän till familjen har världens, jag skojar inte, världens vackraste hus. Vi klädde ut oss, drack vin och drog ut i Malmö när klockan tickat kväll.
Paj är en underbar och enkel sak. Alla uppskattar paj. Paj paj paj.När solen går ner är ljuset som allra finast, lite blått, lite lila och lite kyligt. Men det är därför det finns filtar och kaffe!
Jag har redan börjat tvätta rent mina favvisplagg som ryker med ner i väskan när det är dags att pacja inför Mallis. På måndag jäklar i det föds jag på nytt. Åhow boyaaw. 
 
Hejhejhej sjukt mycket hej käringar, sommarälskare. Som jag. Mina bortförklaringar till att vara frånvarande från bloggen sen senaste är riktigt bra faktiskt, and no words are involved. Titta ut på detta Svenska sommarvädret, + att vi inte har haft internet på ett månvarv. Stjärnorna var klara och blanka inatt, jag somnade sent. Jag vill frysa livet just nu, stunder som jag vill kunna tina upp ur frysen och avnjuta en kall januarimorgon när matteprovet håller i dagens underhållning. Öe. Jag vill kunna tina upp denna dagen och äta som en Magnum Strawberry i vår solsoffa. Nu på sommaren har jag hängt mycket med syrran eftersom päronen jobbar järnet innan deras resa till Filippinerna om några veckor, och igår var jag en go storasyrra och väckte henne med en överraskning. Klockan var 08, himlen var blå och jag var busig. Tog allt som hör stranden till, gjorde juliguden stolt och drog till stranden. Åt fyra glassar och bjöd ut lillis på restaurang i hamnen. Kvällen därefter blev lång och oförglömlig, stjärnorna var med oss. Lite bilder får ni av mig, och en stor blöt puss givetvis! Xoxo

Kommentarer
Postat av: HaNzA

Hej Hej ! Fin blogg ! Du får jättegärna kika in på min blogg http/hanza.blogg.se jag skriver om dagdrömmar tankar . och en av mina största hobbys är att fota så det finns många bilder på bloggen ! :) Just nu har jag också en ny katigori som heter läsarfrukostar.. där kan du bara skicka in din mumsigaste frukostbild/frukostbilder till [email protected] du får också en länkning ! ^^ He det bra ! :)

2012-08-06 @ 21:35:53
URL: http://hanza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0