JAG LÄTTAR JAG FLYGER

Dubbeltrubbel-fika med världens goaste Tomelillatös, Malmö, lördag. Varmt och underbart!
Om ett par timmar lämnar jag boet för att leva Manjana med 10 tjejjer i 1 lägenhet. (2 toaletter.)
Syrran och jag hängde på stranden ett par dagar i veckan
_några bilder från min sommarvecka 
 
Om några timmar svävar jag fram! God morgon internet, long time no see. Har varit alldeles för upptagen med något som heter livet de senaste veckorna mest eftersom det varit så lysande fint väder. Jag sitter och äter frukost, eller I try anyway. 10kg kläder höger om mig i en väska som kvider och med en spänd mage som lider. Kan inte vänta, jag är så spänd att jag trillar av stolen rakt ner i väskan. Checka in mig också och nyp mig så hårt som ni bara kan när jag vaknar i 30 sol. Första resan utan päronen, syskonen, ja vad ska jag säga.... COMMON HOMEGURLS, LET'S RUIN THIS PLACE! Pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken app är det du använder till bilderna? :))

2012-08-19 @ 10:41:23
Postat av: Hey

Jag använder alltid naturligt ljus... Pixlromatic, givetvis ;)

2012-08-21 @ 12:36:56
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0