7. LITE VÄRME FRÅN JULI

Hittade ett linne djupt bevarat i mitt garderobsmonster, rätt mysigt att bara göra ingenting i.
Ursprungligen från en höstig h&m-kollektion ht11.
Frissan uppfattade förmodligen inte min betydelse av topparna, men hon är så snäll så axellångt är väl jag går runt i nowadayz. I onsdags hoppade jag längst Malmös kullersten i armkrok med Hannah efter att ha sett filmen LOL på bio och ätit Indiskt på lilla torg. Fantastiskt fajnt!
Månen var fin, därför gav jag den några kompisar.
En dag tog jag migsjälv, sommarkortet och det ostadiga vädret mot Malmö igen. Kompletterade kjol med stövlar ifall himlen skulle bestämmda sig för att falla ner lite. Och sedan släppa fram solen.
Det finns människor som jag och Rebecka, som slår världsrekord i caféhäng. Gång på gång, utan problem. Dubbelfika i Malmö med fyra timmar vardera, mocha frappen är wonderful.
 
Några dagar i juni blev plötsligt lite värme från juli. Det har gått ett par mån-dagar sedan vi sågs sist och jag måste bara passa på att välkomna alla nya katter hit på bloggen. Roligt att ni hittat till mitt krypin, hade blivit överlycklig om ni slängde iväg några rader med lite text om ersjälva och er egen bloggisadress, om ni har någon dvs. DÅ, hade ni gjort min måndag. Men ni får ju självklart duellera med cheesecaken jag ska baka ikväll, mest för att komplettera morgonens body pump pass som jag var på 09.20. Det är grymt att träna på morgonen nu när ledigheten ändå håller hus, och konstigheten gör att jag vaknar klockan 8.30 anyway. Nåjaaaa, nu ska jag jobba lite och längta efter Mallis. Nästa vecka ska vi dra ihop alla 10 tjejerna som ska med ner till Magaluf och grilla gott, bada och smida planer. Soh nahjs. Jihawww!
 
♥ ni är fina

Kommentarer
Postat av: M

Vad betyder siffrorna i dina rubriker? :)

2012-07-10 @ 14:39:43
URL: http://uneviedanslaneige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0