ÄR DU GLAD ÄR DU VACKER

[insta-konst//senaste tre dagarna]

TRÄNING KAN VARA = BAJS - MEN DET GÄLLER ATT HITTA RÄTT!
Jag kan utan att överdriva skrika rakt ut i luften att detta har varit en av årets finaste dagar. Åhoow asså, jag njuter av blotta tanken över hur bortskämd jag är med att ha lärt känna världens finaste människor... Bless'em all! Puss puss puss på eder och extra mycket puss till min prins, men även några extra ''smack'' till väldans gosiga Rebecka från Tomelilla som jag mötte upp på Malmö C ganska tidigt i eftermiddag. Den tjejjen är verkligen världsrekord, 10/10 chai-lattes. Jag brukar faktiskt ranka mina vänner ibland.... 10/10 allihop ♥

Efter tre timmar på ett varmt fik i stan med utsikt över alla januari-pigga malmöbor nere på gågatan (...efter en varm kycklingbagel, en bautastor Chai och till sist en Manhattanbakelse) var min själ uppfylld med massa Rebecka-glädje. Tåget hjem till Höör, 10 min knat till gymmet, Sh'bam (BAM DANS, VÄRLDENS GRYMMASTE OCH ROLIGASTE TRÄNING!) med min favvis-fis Miisen. Du är också helt makalös syrran, en stor kyss på daj me. Nu ska jag sysselsätta mig med engelskan som jag inte gjorde igår kill me. PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecka Svensson

Underbara du! <3

2012-01-24 @ 22:31:54
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0