ONMYWAYHOME

[min frizon]

Hej mina kära, lördagslugnet rullar på fint hos er anar jag? Sova så länge som möjligt för att vi kan, äta en stor frallfrulle med varm oboy toppat med grädde för att det är så fantastiskt smaskigt och ta ett långt, varmt bad eftersom vi förtjänar det. Just i detta skede sitter jag på en ersättningsbuss hem till mitt Höör eftersom det är vägarvete på tågspåret, här är det iaf varmt och gott för gumpen till skillnad från när jag satt och väntade på bussbraket i en halvtimme. Men det gör ingenting, i väntan får man se mer av världen. Och tappa känseln i fingrar, näsa och hjärna. MEN bortsett från dä så är jag himla nöjd med min starwars/tacos/massagottis-fredag och ligganäraminprins-lördag, hem styr mina fötter, hem till detdär varma badet jag drömmer om. Synes och höres lördagsfisare, njuuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0