MONDAYMORNING // feeling lovely



//mornin

Tar det lilla lugna hemma idag för att förbereda mig inför lovet nästa vecka, annars lär det ju bli för fint för att vara sant när det väl är här. Och för att råplugga klart svenskauppsatsen om Romantiken som ska vara färdigputsad på torsdag. Dricker chokladmjölk i farmors gamla favvis-kopp, visste ni att jag har rötter i Mumindalen? Finlandssvenska var hon synnerligen, älskade blått och hade ett varmt leende. Imorgon har jag matteprov efter det att jag har skrivit religionsprov.... ni förstår vart jag försöker komma va? Studieteknik: Fin musik, mjuka täcken och oboy givetvis! Xx

Kommentarer
Postat av: hannah

åh vilken fin mugg! ha det mys vännen. xx

2012-02-13 @ 14:34:26
URL: http://coffeeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0