DRÖMMER OM PRIPS BLÅ REKLAMER


Hahaha, Pappa var orolig för att han skulle köpa fel dipp... så han köpte allihop

Firre med pappas himmelska potatismos (Obs! för att få mosen så krämig och god som möjligt får du för allt i världen inte glömma att vispa den med lite varm mjölk)


Lördagen den 25e februari har varit fabulös. Eller, fabolous som det heter på engelska. Det engelska språket talas av invånarna i Nordarmerika, USA, i Los Angeles dit jag och min familj ska... Dot dot dot. Vädret börjar arta sig genom att släppa fram plusgraderna och låta blå himmel ge plats åt vårsolen. Jag är så himla sugen på vår, så jag låtsas lite i förväg. Somsagt, lördag. Den nästsista lediga dagen på mitt livs nästsista sportlov spenderade jag inledningsvis med american breakfast och pyjamashäng fram tills 12. Packade sportväskan och lät gymmet ta hand om mig några timmar tills det att jag tagit mig genom 40 minuters löpning och styrketräning. Allvaligt talat, godis smakar grymt mycket bättre efter ordentlig workout! Haha, juuus kidding... godis är alltid godis

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

men åh så söt pappa du har.

2012-02-29 @ 15:41:54
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0