DAY3 // ONSDAGSTJOFRÄS


Folk hänger på bibliotek för prisvärt världsrekorda och nygräddade kanelbullar och fritt springande internet

Soffhäng i studion igår

Delade med mig av en mysig utkiksbild genom bussfönster, minns att jag satt och längtade otroligt den kvällen.

Dear Diet, you're boring, tasteless and I just can't stop cheating with you. Glassigt på Malmö C

Igår trollade jag och Caroline fram en pasta carbonara till lunch. M-m-m!

Jag har det gosigt här i bingen och jag hoppas med hela mitt hjärta att ni sover just nu. Bara har det så himla gosigt som februari tillåter. Vänta lite nu, vi har passerat mållinjen till februari med 37 minuter vilket betyder att det är (låt mig räkna på knogarna) månad nummer 3! Mars räknas även till vårens första månad och det är väl inte mer än rätt att börja inleda skinnjackan? Course nat, jag håller mig till dun och sju meter halsduk tills det att mamma går med på att köpa den röda skinnjackan från Jofama by Kenza från årets vårkollektion. Whatever it takes.... Jag är helt slut i kroppen och längtar efter att bara falla i koma för natten. Vilket jag gör alldeles alldeles strax, men innan dess vill jag önska er en god nattis och att ni får en fin första vårdag imorgon! iPhone säger att Lund bjuds på smickrande muliga 7, men jag är ju ledig hela dagen så vädret spelar inte större roll när jag ligger och sover tihi! Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0