CLINIQUE FOUNDATION // 349 SEK

photo/edit Josefin Hey
 
Ahhhhh, nu börjar det dra ihop sig! Alla lärare har skrivit under ledighetslappen och det känns som att mitt #tgismile är utanför ansiktets area. Ikväll ska jag hänga hos prinsen av Hjärup tillsammans med hans lillasyrra och massvis med pepparkaksdeg som förhoppningsvis ska förtrollas till ett hus. Tacos på pi. Nu käringar ska jag tipsa om någonting som sköt raka vägen in i mitt hjärta redan första gången jag provade den - en produkt från Clinique som mot sitt höga pris är så värd vartenda krona. Eftersom jag går på Roaccuan kompletterar jag med smink som faktiskt piggar upp hyn. Eftersom jag sminkar mig varje dag känns det gött att ha någonting som varken täpper igen eller innehåller kemikalier, eller vad vet jag, funkar perfekt i alla fall! Den är lätt att applicera med borse + att den håller sig hela dagen. In and out burger, farväl min fredagsfisare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0