NÄR VINDEN DOFTAR HÖST

instagram_ josefinhey
 
Lyssnar på Atlas Hands med Benjamin Francis Leftwitch och, bara njuter. Jag gillar hösten. Det är måndag morgon och klockan springer ikapp 10 såhär i ledigheten. Jag drog in till Lund med tåget runt 8 och fick där i sittande stund för mig att kolla schemat för skoj skull.... och givetvis är det jag som sitter redo 4,5 timme innan vi börjar. När jag kom till centralen vände jag direkt klacken och satte mig på första bästa tåg tillbaka hem. Nu myser jag på mam/paps företag och diggellidiggar att hösten smyger sig på i form av brandgula löv på marken och en frisk vind som luftar håret. Jag längtar till julen också. Ha en gosig måndag käringar!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan! Måste börja med att nämna hur otroligt mysig blogg i driver. Älskar att klicka in här och läsa dina texter och titta på dina bilder för att få den där extra mysfaktorn. Sen undrar jag, din skola. Har för mig att du går lbs i Lund, stämmer det? Om så är fallet, hur trivs du och vad läser du för linje? Vad är det som är så bra med skolan? Många många kramar!

2012-08-29 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0