NÄR UGGLORNA I MOSSEN BÖRJAR SJUNGA

Sensommarkvällar e vad sensommarkvällar e, lika bra att jag säger de - så himla näjs!
Om du stegar några meter från mitt hus hamnar du på denna stigen som leder till slottet, bryggan men framför allt -
golfbanans restaurang som har väldans god glass hihi
Efter skolan älskar jag att komma hem och slänga mig i soffan med en av mammas nya inredningstidningar och bara, åh:a. 

Igår bakade jag mitt andra försök till banan/honung/kesella grovbröd. Success, det är så underbart med nybakat!
_mina bilder
 
Halli min lilla hallon/kardemumma muffinsbakelse, may I eat you? Ligger alldeles strax nerkrupen under täcket efter 45 minuters cykeltur hem i mörkret efter att ha hängt under stjärnorna med min stjärna. Bli inte förvirrade, det är bara en metafor. Idag hade jag sovmorgon, men var precis lika trött för det. Idag började jag även plugga poesi som individuellt val med min favvislärare, min svenskalärare och klf som för övrigt alltid tjatat på mig att jag skriver som en dagdrömmare, under uppsatser. En 10-sidig uppsats om 911 i novellform, liksom. Och nu helt plötsligt får vi möjligheten att måla i ord, sjunga i tystnad och bara flumma järnet. Nu ska jag bre mig en liten mackis och dra täcket om mig. Stor hård godnattkram ♥

Kommentarer
Postat av: sara

hur blev brödet? :-) kan du inte säga receptet? behöver ny brödinspo ;)

2012-08-30 @ 21:11:06
URL: http://misssteinholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0