FINAL YEAR! h/t 2012

Govindas i Lund bjussade på efterrätt idag eftersom jag och fina fisken trillade in som dagens första lunchgäster. Alltid (alltid) lika gulligt ställe att hänga på under en långlunch. 
 
22 augusti
Imorse kändes det som att kriget var över och den vita flaggan smekte vinden mjukare än aldrig förr. Fan, känslan att börja sista året på gymnasiet är bara genomskön och att päronen kom hem från Filippinerna var if possible, even better. Nu i slutet började jag smått känna hur innehållet i min underklädeslåda krymte till minus och längtan efter en full kyl med allt smarrigt var som ett stort fett hål i hjärtat. Men ändå är det ingenting i jämförelse med hur mycket jag har längtat efter mammas tjöt, lillasyster bredvid mig i bingen och pappas matlagning. Ni är så fina.
 
Idag är det också en speciell dag eftersom jag smög iväg imorse med fotsteg riktigade mot studenten. Kändes gott i hjärtat att krama polarna hårt och bara lyssna på deras fina berättelser från vårt allra sista sommarlov, men också hur underbart det kommande året ska bli med den osynliga nedräkningen. JIIIHAW. Lever dessutom, bara så att ni vet. Det är faktiskt inte självklart alla gånger. Nu dyker jag ner under täcket, Ben Howard och jag* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0