de gladaste människorna är de vackraste

Fyra fina från fjärran
 
Mycket f på en och samma gång, och i den vevan kan jag passa på att berätta hur ff (föräldrafritt!) det är hemma hos mig just nu eftersom föräldrarna finns i filippinerna för tillfället. Feber. Förkyld. Fint. I söndags trillade jag in genom dörren här hemma, och stupade sedan raka vägen ner under täcket och sov tre dagar i sträck. Jag har haft två av de mest fantastiska veckorna i mitt liv, det pirrar längst hela ryggraden bara jag tänker tillbaka på allt sjukt, sjukt bra som hänt. Tio brudar, en lägenhet i TVÅ veckor, i MAGALUF gick helt lysande. Jag är fortfarande mäkta imponerad över hur vi lyckades konsumera runt 1000 yoghurtar tillsammans och få vårt kök att lysa med sin smuts. Jag tror även att vi utan vidare ansträgning odlade en ny slags art i våra sopor. Efter några dagar tappade många av oss bort rösten efter allt skratt, sena nätter och nattbadande. Detta var en hälsoresa. Kanske inte för immunförsvaret, men för själen. Och dessa veckorna kommer jag att leva på otroligt och drömma tillbaka till under alla kalla vintermornar. Vi shoppade, hitta favoritrestauranger, träffade underbara människor, lät Paow blanda drinkar till oss och dansade sönder våra fötter. Hamnade på strippklubb, spillde drinkar över hela kroppen, löste upp oss själva i vårt eget svett och fortsatte skratta. Stjärnorna såg oss, solen tog hand om oss. Dansa vägra pausa

Kommentarer
Postat av: maddiie

två helt oförglömliga veckor! tack tack tack & tack för dessa 14 dagar. läste igenom hela texten med ett leende på läpparna. och trots att vi spillde drinkar över oss och dansade oss så hesa att halsen var rent ut sagt dööd dagen efter, så var det dem absolut bästa kvällarna någonsin. helt klart värt det! och för att inte tala om att dansa på bardisken, frågan var inte ifall vi var redo för magaluf innan vi åkte. utan ifall magaluf var redo för oss! du/ni alla är grymma! PUUSS <3

2012-08-22 @ 22:34:29
Postat av: Anonym

Är det du som tagit bilderna i inlägget? Isf, vilken kamera använder du? :)

2012-08-26 @ 12:41:13
Postat av: Hey

Tjosan trosan Anonym!
Det är mina bilder i inlägget, och jag använder mig av min alldeles fantastiskt trevliga Canon Eos 60D som har en förmåga att fånga den vackra verkligheten på bild! Kram :D

2012-08-27 @ 09:48:17
URL: http://josefinhey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0