TINKLE TINKLE LITTLE STAR // SPRING


//somrigt fr modekungen

Starships, we're ment to fly. Godkväll mina små stjärnfall, håller ni inte med mig om att denna onsdagen har varit fedefin? Jag hängde somsagt i butiken fram tills det att jag och pappa knöt på oss Nike och duellerade milen. ÅH, ååååh åh åh åh. Säger jag bara, det kändes som att jag föddes på nytt när vi kom i mål... nu ligger jag nyduschad, mätt som en riktigt mätt tjej totalt nockad under mitt fluffiga täcke. Med internetshopping, Nicki Minaj och choklad. Innan jag säger kyss och farväl måste jag bara beskriva hur sprakande galet neon månen och tillbaka sugen jag är på att springa på stan och shoppa sommarkläder? UTESERVERINGAR. Skratt, armkrokar, nattbad, sand över allt och och.... Åh, ni vet vart jag vill komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0