''När jag tänker på Gud tänker jag på Sean Banan''



Ååhjaaa... hujedamig som barna va - ej värre tänkas kan. Emil i Lönneberga i all ära, men värre kan det verkligen tänkas kan. Jag kan väl till och med erkänna att det har varit rätt gott att internetet inte har funkat här hemma under en veckas tid, och täckningen. Och hemtelefaxen. Alla mina brevduvor hade dessutom flugit fel, typ så illa var det. Ville du få tag i mig var väl den snabbaste vägen att kontaka polisen. Hahhaha näje, jag och familjen har gosat till det med extra smarrig mat (BBQ SEASON INTRODUCED!), vilda sällskapsspel och filmmys givetvis.

Påsklov, dag 2. Tisdagen den 3 april, smått mulet men fortfarande stjärnklart. Jag älskar att titta på stjärnorna. Nästintill lika mycket som jag älskar att ligga kvar i sängen på morgonen och dra mig tills det att jag rullar ut i köket och slänger ihop något mumsigt. När det är klart kryper jag ner under täcket igen, och nästan njuter av att det blir lite smuligt på lakanen. Tina Turner sjöng What's Love i bakgrunden och Carolina Gynnings superflickiga självbiogrofi uppslagen i mitten ungefär. Detta var min tisdagsmorgon i egen hög person kan jag mysigt säga, för åååhh var upplagt för att dagen skulle bli bra också. Den blev bättre än jag vågat hoppas på.

Rubriken - Syrran sa något och jag skrattade som vanligt. Åh vad hon är fin.
PS. Glöm aldrig hur underbara ni är

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det där såg inte helt fel ut!

2012-04-05 @ 11:04:34
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0