4TH/APRIL


La la la la älskade onsdag. Åh, vet ni! Jag hittade precis världens genialiskaste ord genom att klicka in på ett bloggtips här i högerspalten - chokladdigt. Den gyllene kombinationen mellan choklad och kladdigt blir givetvis chokladdigt. LÄgger här med till det i favvisordlista och det hamnar snäppet före ''lyckorus''. Just nu sitter jag på Geromar med munnen full av spanska, illröda jordgubbar och pillar med inbjudan till min storebrors student. Trots den sketna väderleksraporten skiner solen från molnfri himmel utanför fönstret, tacka vet jag fjärde april. Igår var jag hos frisselissan och lät henne göra mig hår-vår fin i blondt. Jag älskar april. Det är något visst med denna månaden, kanske för att jag och familjen brukar ge oss iväg med resväskorna nu i påsktider.

Idag bestämde jag mig för massa saker. Jag är säkerligen inte den enda som har en tendens att dagdrömma vid vartenda lediga tillfälle, och jag vill vill vill. Jag vill så mycket att mina drömmar täcker minst 20 personer. Utan tvekan. Det känns som att jag har en tvillingsyrra i hjärnan som rätar upp mig och sparkar mig i gumpen. JAG SKA FLYTTA TILL USA EN VACKER DAG

Kommentarer
Postat av: vicky

Du är så underbart söt Josefin!

:) <3

2012-04-04 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0