26 // BUSENKELT MED BANAN-OMELETT

Luftar mitt fina odjur idag, treat with loveee

Passade på att ta en liten snapshot över mitt överlyckliga morgonhumör fniss

jeans Tiger Of Sweden / belt Pieces / bikerjacket Jofama By Kenza / t-shirt Carlings

Jag har flyttat in i min mjuka bomulls t-shirt från Carlings och lyssnat på Jason Mraz's nya album sedan vi hördes av senast, men hur är läget med er mina torsdagsmysare? Själv har jag gosat rundor hela morgonen och pysslat med inredningstidningar och lyxat till frukosten lite extra för ÅH vad ledighet är min grej. Idag, imorgon, måndag och tisdag ska jag behandla ledigheten som en nyfödd bebis och njuta vartenda sekund. Innan jag hoppade in i duschen provade jag ett nytt frukostrecept på bananomelett! Busenkelt och barnsligt gott, recept kommer upp senare på här så håll utkik för detta lär ni verkligen digga!
En hård kram till er finisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0