Simple is beautiful

//hannah by me

Här sitter jag på journalistiklektionen djupt nersjunken i rättsartiklar när fredagssolen är som skönast. Klockan 14 har vi en deadline på en artikel som jag och tjejerna helst hade velat knyckla ihop till en boll och tävla med vem som kan kasta den mitt i papperskorgen. Jag lutar kinden mot handflatan, drömmer iväg till den soliga höstvärlden utanför. Finaste och mysigaste helgdagarna ligger framför oss och idag njuter jag bara av att det är idag. I onsdags överraskade vi underbaringen Hannah (ovan) på en italiensk liten restaurang mitt i centrala Lund på den ljumma kvälsekvisten. Hon blev sååå himla glad, den tjejen är go ska ni veta! 17 år i livet, nästa gång är det min tur!
ha en gryyymt grym fredag!

Kommentarer
Postat av: rebbebbebe

gud vad vacker bild på hannah!!!!

2011-09-30 @ 12:41:36
Postat av: jessie

kan du inte lägga upp en bild på hur du såg ut som brunette? :D

2011-09-30 @ 15:23:19
Postat av: HANNAH

Åh, se där är ju jag! Tack igen för i onsdags fina du! Inga ord kan beskriva hur glad jag blev! PUSS

2011-10-01 @ 12:52:27
URL: http://coffeeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0