Magaluf, där måsarna skrattar sig hesa!


//me by me

Vilken underbar liten sovmorgon jag fick idag tack vare att jag ska till läkaren en snabbis, en hel halvtimme. Guld värd. Jag somnade på direkten igår efter att jag hade tittat på idol med mamma och pappa och jag lyckades skrapa ihop 10 timmars sömn. Det var ingen sport att gå upp imorse, jag hade så mycket egergi att jag inte ens ville ligga kvar haha! Nu måste jag skynda mig eftersom vi är lite sena, ha en underbar måndag allihop! Juuust det, nästa sommar ska jag och ett gäng pinglor till Magaluf två veckor för att riva stället!! Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: frugan

DU FÖRSSTÅR INTE HUR TAGGAD JAG ÄR??????????

vi ska riva stället fan!!!! heheh

2011-09-05 @ 10:19:46
Postat av: Catja

tack söta du :)

2011-09-14 @ 23:40:12
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0