Fiffi

//me by sara

Idag cyklade jag och lillasyster över stock och sten, dinglade med bara fossingar från bryggan, njöt av höstsolen när den är som klarast, kladdade med glass runt hela munnen och kissade nästan på oss av skratt. Sedan hämtade resten av familjen oss och vi åkte till Flyinge dressyr SM där mina föräldrars företag Geromar AB var huvudsponsorer, det roliga är att vår familj är så långt från hästintresserade som det bara går, men det är rätt lätt att anpassa sig haha! Det gäller bara att klä sig i lite skinn och tighta byxor så skulle vem som helst kunna tro att vi ridit sedan vi föddes. Nu ska jag mysa till det med älsklingsfilmen Up och min favoritvoffsing. God natti! ♥

Kommentarer
Postat av: maddääh

alltid lika snygg!

2011-09-26 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0