Cross your heart

//ph n design by me & britt

Att snooza på morgonen är verkligen livet på en pinne. Visste du att vi svenskar tillbringar 36,5 timmar varje år att på just snooza? In the name of truth kan jag väl erkänna att jag tillhör de som höjer siffran, men det är så oemotståndligt skönt och gosigt när sängen är helt perfekt uppvärmd och kärleken ligger tätt intill. Jag kom precis innanför dörren och det första jag gjorde var att greppa marabouet i kylen, vira in mig i duntäcket och facesplanta raka vägen ner i soffan och titta på Phineas och Ferb. Just då skiner solen in genom de vita gardinerna som hänger för fönstret och lugnet lägger sig. Kvalitétstid efter en bajsmorgon. Hårda ordalag, och jag ska avslöja varför snart.

Nu. Denna torsdagen började inte med regnbågar och röda rosor, jag fick snarare en böter på 1150kr upptryckt i ansiktet av tågkonduktören imorse (fuck my life). Jag stiger av tåget i Lund och intalar migsjälv att allting kommer lösa sig och att jag ska se det från den ljusa sidan. Då börjar det ösregna. Men jag är ju en otroligt trevlig och snäll tjej, och det tyckte förmodligen tantan på skånetrafiken också då jag lyckades flirta bort 900 spänn från bötern. Great success

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0