Lite smått och gott från Vegas!

//phs by me

Tillbaka till LA!! Nu har jag och familjen tagit oss över stock och sten för att runda California med marginal då vi gränsade både Nevada och Arizona för att följa vår ritade linje på kartan! Jag måste bara säga att mina föräldrar har de finaste själarna här i världen the end. Vi har sett platser jag trodde bara fanns på film, jag har upplevt temperaturer jag satt och drömde om i skolbänken för några veckor sedan såhär på höstkanten och jag har framför allt skrattat tills att magen ömmade. Idag har vi spenderat dagen åt att shoppa generious här i Santa Monica, äta smarrig snabbmat från In-n-Out burger i solen och efter en lång dag av många nya intryck checkade vi till sist in på ett hotell mitt i smeten. Nu ska vi stanna här ända tills vi beger oss hem till älskade Höör, men ännu har vi mycket kvar innan vi kastar in. Venice beach, Palm Springs, Malibu, Hollywood är några nyckelord som vi ska utgå ifrån - och imorgon ska vi träffa upp underbara My och Robin för att shoppa, gå på Universal Studios och sedan göra oss piffa för att äta på restaurang och mysa till det ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0