San Fransisco view, live!


//vid by dad

(Jag ser ut som en kokt bratwurst) men jag antar att det kan vara rätt underhållande det med! Jag kände att det var länge sedan ni fick se mig live, så jag fick ett litet ryck på berget och pappilappi fick aggera kameraman. Variation är livet, så har ni någonsin några roliga tips och idéer, eller kanske bara tips eller bara en liten idé så uppskattar jag det till tusen om ni hör av er hoho. Det har varit en grymt grym dag här på andra sidan världen, men efter alla nya intryck och inte tala om hettan känner jag mig helt nerslagen i min fluffsiga säng här i vår svit. (hot tub!!) Lite funnyh facts, för fem mintuter sedan började er första fredagslektion medans jag kryper i säng brevid brossan som snarkar generöst och sött. Mina ögonlock sammarbetar inte med resten av mig just nu, sååå ni får have a good hard look at my mother fucking boat video!! Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så underbart! =)

kan du inte visa hotellet också? alltid kul att se :D <3

2011-10-14 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0