WOODEN LEATHER SUCCEEDS IN KILLERCOMBO

//kollage av mig

Godkväll mina sköna hönor,
Timmara dansar iväg så himla snabbt såhär på kvällen med datorn i famnen, inlindad i ett gosigt duntäcke och mitt nästintill ätabara doftljus står och gör sin grej. Nybakad äppelpaj. Idag har jag spenderat dagen väl med göra det mest värdefulla en solig lovdag - inte ett smeck. Nada komprada. Niet. Non, nothing, namal. När familjen ankom från alla olika håll hade jag slängt ihop en kinesisk och enligt migsjälv urläcker gryta med nudlisar och broccoli. Pumps i olika material to die for, nästa sommar ska jag dansa rundor i Magaluf med trä på fötterna och mina personliga favoriter är de till höger ovan/modekungen.se. Snälla pappa jag BEHÖVER dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0