Sitting on the sea & soaking up the sun



Idag är det tjofridens liljor med klarblå och isig hösthimmel som lovar stjärnor ikväll. Jag ska räkna dem ikväll. Allihop. Efter skolan ska jag mysa lite längst lunda-gator i armkrok med en ängel och Waynes ska få bjuda mig på något riktigt smarrigt i livets ära. Men det kommer stunder på dagen, på natten och allt där emellan när det blir så himla tungt. Tomt. Tonvis med tankar. Fina tankar, jobbiga tankar. Vi ställer frågor till varandra som endast stjärnorna har svar på, och det finns ingen människa som vet vad som framtiden väntar oss. Men hur spännande hade det egentligen varit? Det ända vi vet är här och nu. Det finns inga regler, rätt eller fel men oj vad livet är underbart. Du är min själsfrende, jag bara vet

Dagdrömmare. //ph by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0