RÖDA DRÖMMAR

[Jofama by Kenza vårkollektion 2012]
[Klingan glänser i en skapelse av Acne autumn collection 2010]
[Zaras - min godbit Jenny är dösnygg i sitt exemplar]
[Nicole Richie i en perfekt skinnjacka - Simone by Katie Nehra, autumn 2010 collection]
[Balmain spring collection 2011, lovely]

Hejsan hoppsan i lingonskogen, jag sitter just nu på medielektionen och vår lärare pratar inte bara som vanligt bullshit, han pratar faktiskt OM bullshit. Vad som då inte är skit är detta soliga höstvädret, mitt favvo-linne jag har kombinerat med svarta mönstrade jeans och röda skinnjackor. Jag ska se tilla tt göra plats i garderoben för en Jafama när den släpps i vår! Puss

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kenzas röda jacka är ju så sjukligt snygg! :D

2011-11-16 @ 22:28:59
Postat av: Hey

Ah men visst, jag är själv helt föräldskad i den! Precis lagom detaljer och snygg röd färg.... ÅH

2011-11-17 @ 10:13:09
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0