Novemberfint från chicy





chicy.se

Solen skiner utanför, luften doftar bränt och färgerna går hand i hand med lukten. Klockan är strax efter 15 denna gosiga tisdagseftermiddag i november och solen är redan påväg bortåt igen. Mitt hjärta lämnade sängen innan jag hann vakna upp ordentligt imorse vilket var synd eftersom jag hade tänkt överraska henne med frukost på sängen. Vi skyller på att det är tanken som räknas och att jag sov otroligt gott med en ängel bredvid mig för att kunna vakna upp ur min dvala. Just nu sitter jag nyduschad i pyjamasen och längtar efter familjen som lämnat mig i sticket här hemma... tycker ni att de förtjänar en överraskiningsmiddag ikväll? kocken Fiffi kanske slänger ihop något fiffigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0